Lån mødelokale


Tryk på  "BOOK ONLINE" knappen for at orientere dig i bookingkalenderen.

Frivilligcentrets medlemmer kan vederlagsfrit låne mødelokaler i Frivilligcentret. Vi har 5 gode mødelokaler af varierende størrelse.

CORONA - OBS!

Statsministeren har pga. det stigende COVID-19 smittetryk endnu engang været ude og skærpe restriktionerne (uge 44- 2020). Det betyder følgende, når du er på besøg i Frivilligcenter Middelfart:

  • Du skal bære mundbind, når du besøger Frivilligcentret. Dvs. mundbind når du træder ind ad døren, ophold i køkkenet og i gangarealet. Dette gælder foreløbig for perioden 29. oktober 2020 – 2. januar 2021.
  • Der må maksimal være 10 personer i mødelokalerne 1 og 4 (caféen).
    Dette indtil andet meddeles.
  • Mødelokale 3 er uændret – dvs. maksimum 8 personer. Mødelokale 2 & 5 er fortsat lukket.
  • Når du deltager i møder i Teglgårdsparken 17 aftales internt på mødet, om mundbind er påkrævet rundt om bordet.
  • Det er et ultimativt krav, at der efter mødet sprittes af. Dvs. borde, stole og dørhåndtag sprittes og tørres af. Har I benyttet køkkenet gælder samme regler.

    Der er håndsprit, overfladedesinficering og køkkenrulle i alle lokaler.

  • Bliv hjemme, hvis du har snue, hoste eller andre symptomer.

Mødelokalerne:
Mødelokale 1: Nu med plads til 10 personer
Mødelokale 3: Nu med plads til 8 personer
Mødelokale 4: Nu med plads til 10 personer og max 20 personer i lokalet i alt (Caféen)

  • Efter endt møde skal mødelederen sørge for at alle borde, stole og dørhåndtag sprayes og tørres over med overfladedesinficering og køkkenrulle, som står til rådighed i lokalerne.
  • Der skal være en mødeleder/kontaktperson når der bookes mødelokale. Mødelederen har ansvaret for at ovenstående retningslinjer overholdes.
  • Det er på eget ansvar, at man benytter faciliteterne og opholder sig i Frivilligcenter Middelfart.

Mødelokalerne bookes om I plejer ved at ringe eller sende en mail til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Mødelokale 1 - til ca. 18 personer

Der er plads til ca. 18 personer. Adgang til fælles køkken,
med kaffemaskine, el-kedel og opvaskemaskine. Ingen komfur.

Lokalet kan bookes mandag - fredag i tidsrumemt kl. 08.00 - 22.00.

AV-udstyr:
Lokalet er udstyret med en 48" TV-skærm, der via VGA-stik eller HDMI-stik kan kobles til bærbar PC.

Tilgængelighed:
Lokalet er tilgængeligt for alle.

Mødelokale 2 - til ca. 12 personer

Der er plads til ca. 12 personer. Adgang til fælles køkken,
med kaffemaskine, el-kedel og opvaskemaskine. Ingen komfur.

Lokalet kan bookes mandag - fredag
i tidsrummet kl. 08.00 - 22.00.

AV-udstyr:
Lokalet er ikke udstyret med tekniske hjælpemidler. Flytbar
projektor og lærred kan lånes i Frivilligcentret. Ring gerne herom.

Tilgængelighed:
Lokalet er tilgængeligt for alle.

Mødelokale 3 - til ca. 12 personer

Der er plads til ca. 12 personer. Adgang til fælles køkken,
med kaffemaskine, el-kedel og opvaskemaskine. Ingen komfur.

Lokalet kan bookes mandag - fredag
i tidsrummet kl. 08.00 - 22.00.

AV-udstyr:
Lokalet er ikke udstyret med tekniske hjælpemidler. Flytbar
projektor og lærred kan lånes i Frivilligcentret. Ring gerne herom.

Tilgængelighed:
Lokalet er tilgængeligt for alle.

Mødelokale 4 - Caféen til ca. 20 personer

Ca. 36 m2. Adgang til fælles køkken med kaffemaskine,
el-kedel og opvaskemaskine. Ingen komfur.

Caféen kan bookes mandag - fredag
i tidsrummet kl. 08.00 - 22.00 samt
lørdag og søndag i tidsrummet kl. 08.00 - 20.00

AV-udstyr:
Der er en 60" skærm i lokalet. Medbring egen bærebar PC. 

Tilgængelighed:
Lokalet er tilgængeligt for alle.

Mødelokale 5 - til 4 personer

Der er plads til 4 personer. Adgang til fælles køkken,
med kaffemaskine, el-kedel og opvaskemaskine. Ingen komfur.

Lokalet kan bookes mandag - fredag
i tidsrummet kl. 08.00 - 22.00.

Egnet til mindfulness, yoga, gruppesessioner, foredrag mv.

AV-udstyr:
Lokalet er ikke udstyret med tekniske hjælpemidler. Flytbar
projektor og lærred kan lånes i Frivilligcentret. Ring gerne herom.

Tilgængelighed:
Lokalet er tilgængeligt for alle.


Praktisk information

Tilgængelighed:
Der er elevator i Frivilligcenter Middelfart. Adgang via elevatoren kan kun ske med nøgle. Forhør dig i Frivilligcentret.

Der er adgang til handicaptoilet.

Nøgleudlevering:
Nøgler til Frivilligcenter Middelfart afhentes ifølge aftale eller i Frivilligcentrets åbningstid mandag til torsdag kl. 09.00 - 13.00.

Forplejning & service:
Der kan ikke købes forplejning i Frivilligcentret. Du skal selv medbring den forplejning du har behov for til dit møde.

Retningslinier for lån af lokaler:
Vi kan sige det helt kort: Pas på lokalerne - I skal aflevere dem, som I overtog dem.

Andre mødelokaler:
Frivilligcentret har endvidere mulighed for at låne kommunale lokaler via den kommunale bookingkalender. Ring eller skriv for at høre mere om mulighederne.

Booking:
Frivilligcentret hjælper gerne med bookingen, så kontakt os på telefon: 24 47 30 84 eller pr. mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Kode:
Hvis du er en flittig bruger af Frivilligcentrets mødelokaler, er det muligt at få egen kode til bookingkalenderen. Kontakt kontoret for nærmere information.

Frivilligcenter Middelfart  Teglgårdsparken 17, 5500 Middelfart
Tlf. +45 24 47 30 84 • Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. • CVR 34 76 00 55