Bestyrelsen


Frivilligcenter Middelfart er organiseret som en forening. Den oprindelige forening blev stiftet den 25.11.2009.

Det overordnede formål for foreningen er at skabe de bedst mulige rammer for frivilligt socialt arbejde i Middelfart Kommune. Frivilligcentret ledes af en bestyrelse, som udelukkende består af frivillige ulønnede medlemmer. Bestyrelsen vælges af Frivilligcentrets medlemmer på generalforsamlingen, der holdes hvert år inden udgangen af marts måned.

Formanden vælges på generalforsamlingen for 2 år, og hvert år er 2 medlemmer på valg. 2 eksterne bestyrelsesmedlemmer vælges for en 2 årig periode. Suppleanterne vælges for 1 år.

Bestyrelsesmedlemmerne
Bestyrelsens sammensætning efter generalforsamlingen 18.08.2020:

Helge Petersen

Ældre Sagen

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
40 81 70 31
valgt til: marts 2021

Jens Nielsen

Middelfart Pensionistforening

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
valgt til: marts 2022

Eleanor Jensen

Dansk Flygtningehjælps Frivilliggruppe Middelfart

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 
40 17 74 63
valgt til: marts 2021

Anni Tyrrestrup

Middelfart Byråd

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
 26 47 70 81/
21 29 40 66
valgt til: kommunalvalg 2021

Suppleant Palle Hansen

Bedre Psykiatri for Pårørende

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 
64 40 16 15
valgt til: marts 2021

Suppleant Inge Lodberg

Aktivitetsrådet Fænøsund Plejehjem

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.  
64 41 22 79
valgt til: marts 2021

Forretningsordenen

Bestyrelsesmøderne og mødekalenderen:

Bestyrelsens møder er ikke offentlige. Møderne holdes i mødelokale 1 i Frivilligcentret og varigheden er max. 2 timer.

Punkter, der skal optages på dagsordenen, skal være indsendt til Frivilligcentret eller til formanden senest 10 dage før mødes afholdelse.

Mødekalenderen fastlægges for et år ad gangen

Mødeplan 2. halvår 2020

Torsdag den 27. august  - kl. 17.00
Torsdag den 29. oktober  - kl. 17.00
Torsdag den 17. december - kl. 17.00

Frivilligcenter Middelfart  Teglgårdsparken 17, 5500 Middelfart
Tlf. +45 24 47 30 84 • Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. • CVR 34 76 00 55